Arta japoneză, trai şi hrana

By : | 0 Comments | On : iulie 3, 2011 | Category : Bio-culinar

arta japoneza mancare

Furnizorii japonezi ai Lima sunt producători tradiţionali care folosesc metodele strămoşilor. Gama Lima este răspunsul la interesul pe care Europa îl are faţă de stilul oriental de a trăi şi de a mânca.

Lima oferă o gamă largă de produse japoneze tradiţionale şi, în acelaşi timp, la modă. Reţetele şi metodele de preparare pot fi vechi, dar se potrivesc perfect cu interesul actual faţă de stilul de viaţă oriental şi alimentaţia orientală. În plus, valoarea nutriţională excepţională de soia şi produsele fermentate cum ar fi miso, sosurile de soia şi oţetul, sunt din ce în ce mai recunoscute de medicina convenţională.
La începutul anilor 1950, fermierul belgian Pierre Gevaert s-a întâlnit cu filosoful japonez Georges Ohsawa. Acest om extraordinar a acordat o mare importanţă îndeplinirii zilnice a principiilor de bază ale ştiinţei tradiţionale din Extremul Orient, recunoscută drept arta de a trăi şi de a ne hrăni, de a ne adapta la vârsta noastră şi de a întări armonia dintre om şi univers. De aceea George Ohsawa a ales să gătească doar cu ingrediente pure şi naturale, care au proprietăţi medicinale şi respectă echilibrul dintre yin şi yang.

Pierre Gevaert a înţeles repede importanţa calităţilor nutriţionale excepţionale ale mâncărurilor tradiţionale folosite de George Ohsawa. El a decis să le importe în Europa şi a pus bazele unei companii ce poartă numele soţiei lui George Ohsawa: Lima. Produse precum soia, kuzu, miso şi rondelele din orez au fost introduse pentru prima dată pe piaţa din Europa.

Lima a devenit treptat unul dintre pionierii alimentelor naturale. De-a lungul anilor compania şi-a extins gama de produse cu produse ecologice, cultivate în toată lumea. Dar legătura cu Japonia a rămas importantă şi s-a transformat în mai mult decât o relaţie comercială.

Furnizorii japonezi Lima lucrează şi acum după metoda tradiţională care necesită o vastă pregătire, ani de experienţă şi timp…foarte mult timp. Se înţelege de la sine faptul că produsele lor sunt de o calitate excepţională. Cu toate acestea, aceşti agricultori tradiţionali se confruntă cu apriga concurenţă industrială. Comercializarea produselor lor de către Lima este, prin urmare, o apreciată formă de sprijin.

În fiecare an, Lima face mai multe călătorii către Japonia pentru a demara noi proiecte ecologice de producţie sau pentru a descoperi noi produse.

Principii nutriţionale
Încă de la crearea acestui brand, Lima s-a bazat mereu pe principii nutritive pe care le considerăm a fi esenţiale:

-produse alimentare din cereale integrale

-produse alimentare de origine vegetală

-produse care nu conţin zaharuri „rapide”

 

Share This Post!

Lasă un răspuns